Suunto Service Level 2

 

Suunto service utføres av oss som eneste Suunto Level 2 Servicesenter i Norge. Vi er godkjent på alle produkter både innen «Outdoor, Performance & Lifestyle» og dykkecomputere. Vi har et omfattende delelager for rask behandling og all service blir gjort i henhold til fabrikkstandarder, samt at vi gir garanti på utført service.

For  å bestille reparasjoner i produktets garantiperiode eller få et pristilbud på reparasjon på saker som faller utenfor garantien, benytt vår portal service.safenor.no
Der vil du kunne fylle ut kontaktinfo og beskrivelse av feil/behov for service. Når prisestimatet du mottar er godtatt, vil du få tilsendt en fraktetikett som skrives ut og festes på esken.

Suunto gir 2 års garanti på klokker og dykkecomputere og 1 års garanti på tilbehør som trådløse sensorer og sendere, oppladbare batterier, kabler, reimer, armbånd og slanger. Har du kjøpt produktet i en norsk butikk, vil du ha fem års reklamasjonsrett på klokker og dykkecomputere og to års reklamasjonsrett på tilbehør som sendere, sensorer, oppladbare batterier, kabler og slanger hvis du kan forelegge kjøpsbevis.

Safenor AS har ikke tatt over supportrollen til Suunto. Spørsmål angående funksjoner og bruk skal fortsatt rettes mot forhandler eller suunto.com/support.

Har du andre spørsmål kontakt oss på 

 

For batteriskifte på din Suunto dykkecomputer, ta gjerne kontakt med av våre autoriserte forhandlere:

Dykkegarasjen
Agnorstubben 18
FAGERSTRAND, 1454
Tlf: +47 463 20 729
SUUNTO AUTHORIZED BATTERY
CHANGE POINT
Stenvolds Undervannsservice
Eideveien 413
KVALØYA, 9105
Tlf: +47 957 20 320
SUUNTO AUTHORIZED BATTERY
CHANGE POINT
Spiro Service AS
Stoa 29
LANGESUND, 3970
Tlf: +47 35 96 34 88
http://www.spiroservice.no/
SUUNTO AUTHORIZED BATTERY CHANGE POINT
Oslofjorden Dykkersenter AS
Snarøyveien 61
SNARØYA, 1364
Tlf: +47 67 80 12 12
http://www.ofds.no/
SUUNTO AUTHORIZED BATTERY
CHANGE POINT