Suunto Service Level 2

Suunto service utføres av oss som eneste Suunto Level 2 Servicesenter i Norge. Vi er godkjent på alle produkter både innen «Outdoor, Performance & Lifestyle» og dykkecomputere. Vi har et omfattende delelager for rask behandling og all service blir gjort i henhold til fabrikkstandarder, samt at vi gir garanti på utført service.

For  å bestille reparasjoner både i og utenfor garantiperiode, benytt vår portal service.safenor.no
Der vil du kunne fylle ut kontaktinfo og beskrivelse av feil/behov for service.
Fraktetikett tilsendes på epost når saken er ferdig registrert.
Ønsker du pristilbud før innsending, vennligst kontakt oss på service@safenor.no.

Suunto gir 2 års garanti på klokker og dykkecomputere og 1 års garanti på tilbehør som trådløse sensorer og sendere, oppladbare batterier, kabler, reimer, armbånd og slanger.

Safenor AS har ikke tatt over supportrollen til Suunto. Spørsmål angående funksjoner og bruk skal fortsatt rettes til forhandler eller suunto.com/support.

Har du andre spørsmål kontakt oss på service@safenor.no

For batteriskifte på din Suunto dykkecomputer, ta gjerne kontakt med en av våre autoriserte forhandlere: